Monday 29 July 2013

mimpi mendapat duit yang banyak

assalamualaikum,

di pagi bulan ramadhan ni aku nak kongsi satu cerita, act bukan cerita tapi satu mimpi tett berhenti disitu.
mimpi yang aku nak cerita ni adalah pasal duit,gila kau pasal duit mau aku terkebil kebil sejam lepas bukak mata.hmm,duit kot.bukan sikit sikit tapi 1+++ haa gitu pikir la sendiri. hu3 :)

memandangkan mimpi aku ni adalah dibulan ramadhan yang mulia ini, saitan saitan telah pun diikat,dimana pun aku tatahu,aku pun fikir boleh jadi mimpi aku ni bukanlah mainan saitan dan kemungkinan besar ada maksudnya. yelah tak akan nak bagi direct mimpi mesti bagi klu dulu.kahkah

Bangun pagi, aku pun berusaha mengoogle semua cerita pasal mimpi last jumpalah maksud mimpi duit yang banyak.antaranya yang aku jumpa -------->

1. mimpi mendapat duit   : akan mendapat penyakit.
2. mimpi gigi tercabut     : orang terdekat akan meniggal.
3. mimpi dapat bayi   : ada seseorang menghantar benda buruk.
4. mimpi jalan yang sempit : mendapat kesukaran.
5. mimpi tangga rumah patah   : anda akan dikhianati
6. mimpi rambut putih  : akan cepat beruntung dalam usaha
7. mimpi bermata buta : harus berhati hati dalam pekerjaan.
8. dipatuk ular  : akan menamatkan zaman bujang tak lama.
9. mimpi menabung wang : akan dibenci atau diperdayakan orang.
10. mimpi menyebarkan wang : anda akan kerugian.

sekian tafsir mimpi dari saya, macam mana pun mimpi kita terpulang pada diri sendiri untuk percaya ianya hanyalah mainan tidur tapi kebiasaanya mimpi yang bernar berlaku adalam 1 jam lena atau sebelum subuh, bagi saya 50% sudah cukup jangan nanti memudaratkan diri sendiri.

No comments:

Post a Comment