Tuesday 1 October 2013

Dah masuk Oktober

assalamualaikum.

Dah masuk bulan oktober. kejap je rasa. aku harap oktober ni cepatlah berlalu sebab aku rasa tak perlu kot mengenang hari ulang tahun yang sebenarnya setiap tahun sama. rasa dah besar dan tak perlu tak perlu semua ni. cukup doakan kebahagiaan aku. feeling alone

serious ! aku tak mengharapkan apa apa pada oktober ni. ok jangan cakap aku nak minta apa aku cuma nak minta bulan ni cepat berakhir. itu aje.

lagi satu, buat mat yo yang aku jumpa pada september lepas. harap mat yo tu hilang ingatan lepas ni dan lepas bangun tidur dia akan ingat aku bukan aku tapi "victoria"  em macam haroomme je. lihat dimata semua nampak stay_d belaka tapi syukur dan berterima kasih sebab tuhan tahu sebenarnya tak baik untuk aku.

Okbye

No comments:

Post a Comment